Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


„Jsou novodobé zeleninové chipsy lepší než klasické brambůrky?“
09.02.2017
Zelenina
Brambůrky, chipsy…říkejme tomu, jak chceme, ale raději to nejezme. „To bychom nemohli jíst nic…,“ myslí si možná někteří z nás. Ano i ne... Poledních pár svých článků jsem začala věnovat potravinám, pro lepší uvědomělost při jejich výběru, nákupu a zpracování. A je pravda, že na naší znečištěné planetě plné potravin s éčky, barvivy, konzervanty, chemickými postřiky, nadbytečnými tuky, solí a cukru je opravdu těžké najít potraviny, co za něco stojí, ale pořád si říkám, že když už je situace taková, jaká je, tak proč si ještě zbytečně přikládat pod kotel polínka a zkracovat naší „trvanlivost“ na tomto světě?
Přírodní přípravky s aloe vera
08.02.2017
Aloe vera
Aloe vera patří k oblíbeným léčivým rostlinám. Vyskytuje se v mnoha přírodních doplňcích stravy i kosmetice. Je s ní však mezi zákazníky spojena řada nejasností.
Vypadávání vlasů - alopecie
07.02.2017
Vlasy
Pokud dojde k poruše růstu vlasu, a v tom důsledku vlas vypadne, nastane většinou i dramatická reakce majitele vlasové pokrývky, doslova vyděšení, zvláště pokud mu na vlasech hodně záleží. Zejména u žen jsou vlasy považovány za klenot. Rády si je češou, zdobí, žehlí, barví, podstupují trvalou ondulaci, melíry. Žel, někdy se ona chemikálie může svým podílem účastnit patologie růstu vlasu a jeho vypadnutí.
Proč spíše upřednostňovat potraviny ve svém přirozeném stavu
06.02.2017
Zelenina

Zkusme se na chvíli zastavit a uvědomit si, kolik přirozeného a čerstvého naše jídelníčky čítají. Kolik je v nich obsaženo zeleniny, kolik ovoce, neupravených celozrnných potravin, luštěnin, konzumujeme-li mléčné výrobky, čerstvých zakysaných produktů, čerstvých ryb, jejichž původ je nám alespoň trošku znám, čisté vody či bylinkových čajů, ořechů, semínek, kvalitních olejů, koření. Na druhou misku vah pak položme potraviny, které jsou zakonzervované, instantní, prosolené či proslazené, zmražené, fastfoodového typu, patřící spíše mezi laskominy, nežli pořádné jídlo, které má odpovídající sytící efekt.

VIDEO: Hormon, který reguluje příjem jídla
06.02.2017

Leptin je hormon, který reguluje příjem a výdej energie (včetně chuti k jídlu) a metabolismus. Je nejdůležitějším hormonem, pomocí kterého můžeme vysvětlit, proč se někdy cítíme sytí a jindy hladoví. Co narušuje tvorbu leptinu, hrozí vznikem leptinové rezistence a tak i přejídání se?
články o zdraví: 4239   1 ... 3 4 5 6 7 ... 848



Zapomenutý objev německého držitele Nobelovy ceny
Stravování žen po čtyřicítce
Mocná dvojice minerálů
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Vladimír Kafka: „Nemoc je dluh lásky na sobě. Vlažnost nás pomalu zabíjí.“ – 1. část rozhovoru
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Priessnitzův obklad
Hemeroidy - léčba, která zabírá
Vladimír Kafka: „Základem vyléčení je vytvořit si jasný obraz toho, kým chci být. Nemoc je reakce.“ – 2. část rozhovoru
Jak snížit hladinu škodlivého LDL cholesterolu přirozenou cestou
(c) 2004-2017 www.celostnimedicina.cz
O násRSS