Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Dietní vegan pizza

23.07.2015
Vegan pizza

Známe to všichni. Snažíme se držet si štíhlou linii, jíst zdravě, nepřecpávat se, ale čas od času prostě dostaneme chuť na něco nezdravého, co přetéká tukem a sacharidy. V takovém případě je na místě držet se zdravého jídla, které jen nezdravě vypadá. Můžeme si připravit dietní pizzu. Varianty jsou dvě, vegan a nevegan. V redakci jsme vyzkoušeli veganskou a byli jsme velmi mile překvapeni.

Jediné, co je nutné dělat dopředu, je namočit lněné semínko do vody, případně jako pojidlo místo vejce použít jakoukoli jinou ingredienci z veganské kuchařky (kukuřičnou polentu, bramborový či kukuřičný škrob smíchaný s vodou, hraška atd.). My jsme použili zmiňované lněné semínko.

Ingredience

Korpus:

Na ozdobení:

 

Postup

  1. V misce smícháme otruby, lněné semínko a sójový jogurt. Veškeré těsto vyklopíme na plech s pečícím papírem a lžící či metlou rozetřeme do kruhu. Určitě není dobré udělat těsto moc tenké, je pak moc vysušené, ideální je cca půl centimetru na výšku.
  2. Rozetřenou pizzu posypeme kořením, určitě se nic nestane, když přidáme oregano, majoránku či cokoliv jiného. Nezapomeneme osolit a plech můžeme dát do trouby na 200 stupňů a nechat péct cca 15 – 20 minut, dokud není těsto natolik tuhé, aby drželo pohromadě.
  3. Plech vytáhneme z trouby a celou pizzu potřeme rajčatovým pyré, nasypeme na něj zeleninu, naskládáme olivy, případně můžeme přidat nastrouhané tofu či veganskou šunku atd.
  4. Již ozdobenou pizzu vložíme ještě na cca 5 minut do trouby a po vyjmutí můžeme podávat.

 





 

V neveganské verzi se samozřejmě místo lněného semínka používá vejce, místo sójového jogurtu klasický bílý jogurt. Množství zůstává stejné (1 vejce, 3 lžíce jogurtu). Na ozdobení můžeme využít šunku, sýr, salám, prostě cokoliv.

 

 

Přejeme dobrou chuť!


Související články:
Veganské sushi s quinoou a červenou řepou
„Sýrový“ dip a další omáčky k nachoskám nejen pro vegany a celiaky
Chuťová delikatesa: Tofu se sójovým jogurtem, rajčaty a polníčkem
Svíčková s karlovarským knedlíkem (pozn.: vegan!)


23.07.2015
autor: Veronika Vrzalová
zdroj: scribbler.cz
další články v rubrice: Zdravé recepty


 
Priessnitzův obklad
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Jak vyčistit ucpané cévy?
Zdravé nepečené vánoční cukroví
Hemofilové nákazy
Proč je dobré vystavovat se nepohodlí a diskomfortu
Zdravé vánoční cukroví
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Červený čaj neboli Pu-Erh
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Přetrhejte mentální vazby s nemocí. A uzdravte se…

31,- Kč
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS