Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Super česnek

Autor: Mgr. Zuzana Švédová, Dis., PharmDr.Tomáš Arndt

Jak zdravě zhubnout jednou provždy 6 - zdravé večeře
31.03.2014
Zeleninový salát
V minulých dílech jsme se naučili snídat, obědvat, užít si zde zdravé svačinky, dodržovat pitný režim, ze spíže, doufám, jste vyházeli vše, co stěžovalo ono úsilí na cestě ke zdraví či vysněné figuře. V obchodech se již tolik nezaobíráme sladkostmi, tyčinkami a jinými pochutinami, kolem těchto nákupních regálů proplouváme s nevídanou grácií, abychom si o to více stihli užít jiná oddělení, taková, která nám nabízejí potraviny čisté, výživné, plné enzymů, vitamínů a minerálních látek. Pouze takové potraviny totiž mají dar uzdravit naše tělo i mysl.
Jak zdravě zhubnout jednou provždy 5 - zdravé obědy
24.03.2014
Zeleninový salát
Většina z nás ráno neodejde z domu, aniž by se nasnídala. Ano, snídani si ještě dopřejeme, protože mnohým po několikahodinovém nočním lačnění přijde opravdu vhod. Sama si nedokážu představit své ráno bez snídaně. Těším se na ni, protože si pokaždé uchystám nějakou kaši, do které si přimísím vše, na co mám chuť. A pokud se stane, že nemám čas posnídat, udělám si alespoň rychlé ovocné smoothie, které mne většinou na pár hodin zasytí. Snídat tedy povětšinou umíme.
Jak zdravě zhubnout jednou provždy 4 - zdravé svačiny
17.03.2014
Zdravé svačiny
Tak jako život sám, tak i naše stravovací návyky by měly běžet dle určitého rytmu. Respektovat jistou pravidelnost, která se stane běžnou součástí dne. Tak, aby nám každé z oněch jídel činilo radost, zanechalo pocit příjemného nasycení, dodalo energii, nezatížilo žádný z trávicích orgánů. Po jeho posledním soustu necítili žádný pocit viny. A přesto si z něj tělo vzalo veškeré živiny, ze kterých pak buduje, sílí, regeneruje a krášlí. A pokud k tomu všemu navíc ještě podpoříme produkci endorfinů, s lehkostí nám vlastní proplujeme celým dnem. Vše se dá a vše je zde možné, jen se tu nebát a vpustit do života několik změn. Některé z nich můžeme časem odložit, některé, pokud se nám osvědčí, můžeme přijmout za své.
Jak zdravě zhubnout jednou provždy 3 – zdravá snídaně
10.03.2014
Zdravá snídaně
V dnešním díle se naučíme snídat. Pokud již snídaně tvoří běžnou součást dne, budeme se snažit do jídelníčku vpustit nové, zajímavé a hlavně zdravé druhy potravin, které jsme ještě neměli možnost poznat, které jsou však běžně dostupné a je tedy škoda si jimi nezpříjemnit ráno. Nejprve se však podívejme na to, proč je první ranní jídlo tolik důležité. V průběhu spánku, během kterého odpočíváme, naše tělo pracuje, regeneruje, buduje a sílí, energii čerpá ze zásob, většinou z glykogenu, což je takový zajímavý energetický balíček. Něco jako Tatranka. Vše, co přes den sníme, tělo zužitkuje, nepotřebné vyloučí, u cukrů je to však jinak.
Počet článků: 4   1



Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Priessnitzův obklad
Mozkové vlny: Která hladina vědomí je pro zdraví nejlepší?
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Překyselení organismu a zrádnost jeho jednoduchých řešení
5 tipů pro každodenní detoxikaci
Nízký krevní tlak
Hroznové víno – zásobárna přírodních látek
Očista tlustého střeva pomocí přírodních látek
Jak snížit hladinu škodlivého LDL cholesterolu přirozenou cestou
(c) 2004-2017 www.celostnimedicina.cz
O násRSS