Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví


Zdravý spánek (nespavost)

05.04.2005
Mnoho lidí, kteří mají problémy se spánkem, se uchyluje k užívání sedativ, aniž by odhalili příčinu těchto svých potíží. Prášky na spaní přináší žádané výsledky pouze dočasně a neřeší příčiny poruch spánku. Hlavním negativem používání prášků na spaní je odbourání tzv. spánkových fází.

Zejména fáze REM, ve které probíhají sny a non-REM (nejhlubší spánek) jsou nesmírně důležité pro funkční schopnost centrální nervové soustavy. Pokud tyto fáze ve spánku chybí, člověk se nejen po probuzení, ale i v průběhu celého dne stává neklidným, náladovým, špatně se koncentruje, je unavený atd. Abyste odstranili poruchy spánku, je důležité dodržovat některé zásady. Příčinou špatného usínání a neklidného spánku je často neklidný průběh celého předcházejícího dne a zejména zaobírání se starostmi bezprostředně před spaním.



Stejně jako když odkládáte své šaty, pokuste se odložit před spaním i své problémy. Mezi další důvody může patřit sledování nervy dráždících pořadů v televizi, ale i pozdní jídla a ostatní dráždivé podněty. Výraznými pomocníky mohou být přírodní přípravky posilující nervovou soustavu, potlačující stres a duševní vyčerpání (např. LKVB6 a Klíčkový olej). Ten je navíc vhodný pro děti, které mají neklidné sny a budí se v noci strachem a jsou celkově úzkostlivé. Pokud se nemůžete vyhnout pozdnímu jídlu, vezměte si po něm Super Bromelin+Papain. Enzymy v něm obsažené pomáhají trávit potravu a trávicí problémy pak neruší klidný spánek.

 


Spánek se může dostavit teprve, když došlo k tělesnému a psychickému uvolnění. Jestli je to jen trochu možné, zvykněte si pravidelně chodit spát ve stejnou dobu. Vytvoříte si tím jakýsi vnitřní podpůrný program, který pomůže navodit spánek. Další možností je použití některé relaxační techniky, např. poslouchání relaxační hudby se slovním doprovodem. Přejeme Vám zdravý a klidný spánek!

 

Celková nabídka přípravků na spánek a nervy.


Související články:
Spánek
Power-napping: mikrospánek, který občerství
Noční můry
Hypnotika
Bylinky a spaní
Melatonin - hormon tmy a spánku
Potíže se spánkem
Poruchy spánku u dětí
Dopřejme tělu dostatek spánku k regeneraci
Deprese a její sestry
Bylinky pro lepší spánek
Nejčastější duševní poruchy
Hluk na pracovišti
Nedostatečný spánek u školních dětí
Nespavost - jak ji odstranit přeprogramováním chybné duševní výbavy


05.04.2005
další články v rubrice: Přírodní léčba


 
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Extrasystoly aneb bouchání či vynechávání srdce
Priessnitzův obklad
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Jak vyčistit ucpané cévy?
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Nízký krevní tlak
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Hemofilové nákazy
Hemoroidy - příznaky a fotky
Zvětšené uzliny na krku
Dornova metoda

245,- Kč
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS