Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Super česnek

Trápí vás jarní únava?

21.04.2010
První sluneční paprsky, zpěv ptáků a vůně jara ve vzduchu. To vše každému z nás přidává úsměv na tváři, spousty plánů a věcí, které by chtěl, ale chybí energie. A není se čemu divit. Dlouhá zima, dny bez slunce, za tmy do práce, za tmy z práce, špatná strava, přecpávání se v období Vánoc, nedostatek pohybu a pohybu venku vede ke zlenivění celého organismu a nelze jej nastartovat během jednoho týdne.

I ten, kdo se cítí plný sil, by měl pomoci svému tělu nabrat po zimě novou energii. Jak?

  1. Vyváženou stravou: snižujte množství tučných a těžkých pokrmů a zařaďte do jídelníčku více ovoce a zeleniny. Nesnažte se však změnit svůj jídelníček ze dne na den, zvykejte si na „zdravá“ jídla, uvidíte, že Vám zachutnají a budete se cítit lépe.
  2. Pohybem: každý den se snažte alespoň 30 minut věnovat pohybu, stačí alespoň chůze.
  3. Odpočinkem: najděte čas sami na sebe a věnujte se tomu, u čeho si odpočinete a na chvíli zapomenete na všední starosti.
  4. Otužujte se: posílíte svou imunitu a nastartujete své tělo na celý den.
  5. Omezte kouření a pití alkoholu: Nezatěžujte zbytečně organismus škodlivými látkami.
  6. Detoxikujte se!
  7. Užívejte doplňky stravy: doplňte tělu to, co mu (každému) chybí.

 

Doporučujeme:

 

Celková nabídka přípravků, které pomáhají při únavě.

Související články:
Únava
Neurastenie - chronický únavový syndrom (CFS)
Co s únavou?
Jarní únava začíná na Valentýna
Jarní únava - poradíme, jak na ni
Životní energie - základ skutečného zdraví


21.04.2010
zdroj: Spektrum 1/2010
další články v rubrice: Nemoci


 
Celer – léčivá potravina
Priessnitzův obklad
Melatonin - hormon tmy a spánku
Collesova zlomenina
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
„Hodný“ HDL cholesterol a „zlý“ LDL cholesterol
5 tipů, jak posilovat mozek!
Účinky alkoholu na lidské tělo z hlediska ajurvédy
Jak ulevit nemocným orgánům, rozpustit bolest a pochopit strach – 1. část rozhovoru s Terezou Kramerovou
Psychosomatika: zdánlivě triviální věda

320,- Kč

599,- Kč
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS