Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Zhubněte jednou provždy 2 – Domácí chléb

19.02.2016
Zhubněte jednou provždy 2

Tuto knihu věnuji ženám, které se staly oběťmi společenského diktátu krásy a dokonalosti, mediálních tlaků a všudypřítomných reklam. Místo toho, aby byly originální (a tím i krásné), si dobrovolně ničí své zdraví, aby se přiblížily momentálnímu ideálu krásy. Neustále hledají nějaké způsoby hubnutí, které však většinou nejsou účinné, nebo v lepším případě jen krátkodobé.

Věnuji ji všem lidem, kteří si uvědomili, že podobné se léčí podobným, tedy pokud přibírali kvůli nevhodné stravě, paradoxně zhubnou opět pomocí stravy, ale tentokrát stravy hodnotné a vhodné, správně volené pro svou krev. Nemusí se obávat hladovění, právě naopak, někdy budou mít pocit, že se přejídají.

Domácí chléb

Suroviny:

 

Navíc:

  • vlašské ořechy nebo opečená cibule

 

Příprava:

Na olivovém oleji usmažíme dozlatova cibuli nakrájenou na drobno. Všechny suroviny a vychladlou cibulku smícháme a hněteme tak dlouho, dokud nevznikne těsto. To poté necháme 1 hodinu pod utěrkou kynout.

 

Po uplynulé době rozdělíme těsto na dva díly a na pomoučeném vále z něj utvoříme dva bochníky. Chléb pečeme v troubě rozehřáté na 170°C cca 50 minut. Místo osmahnuté cibulky můžeme přidat nasekané vlašské ořechy.

 

Vhodné pro KS: 0, A, B, AB

Tento vynikající chléb si mohou dopřát všechny KS.

 

Recept z knihy Zhubněte jednou provždy 2.


Související články a videa:
Zhubněte jednou provždy – Toxiny, toxiny, toxiny…
Harmonie zdraví, krásy a vitality
VIDEO: Kuchařka ze Svatojánu: Kváskový chleba, který můžete péct denně
Břicháč Tom - Jak udělat životní změnu a zhubnout
Rychlovky a chuťovky Břicháče Toma
Jíme zdravě s Fitrecepty


19.02.2016
autor: Mgr. Antónia Mačingová
další články v rubrice: Výživa


 
Celer – léčivá potravina
Priessnitzův obklad
Melatonin - hormon tmy a spánku
Collesova zlomenina
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
„Hodný“ HDL cholesterol a „zlý“ LDL cholesterol
5 tipů, jak posilovat mozek!
Účinky alkoholu na lidské tělo z hlediska ajurvédy
Jak ulevit nemocným orgánům, rozpustit bolest a pochopit strach – 1. část rozhovoru s Terezou Kramerovou
Psychosomatika: zdánlivě triviální věda
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS