prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Rubrika: Výživa

Mandlový olej ze semen mandloně – pomocník pro (nejen) krásnou kůži
10.10.2018

Mandlový olej je jednou ze složek, se kterou se můžeme setkat u přípravků z oblasti přírodní kosmetiky. Získává se se získává lisováním zralých semen mandloně obecné. Mandloň obecná je subtropická dřevina s bílým až lehce růžovými květy, která dorůstá výšky až osm metrů. Pochází původem z Číny, odkud se rozšířila do Sýrie, Egypta nebo tehdejší Persie (dnešní Írán).  Velmi si ho oblíbili také staří Řekové a Římané. Je tmavě žlutý a má jemnou oříškovou chuť a charakteristickou vůni.

Jak vybrat nejlepší rostlinný protein?
09.10.2018

Taky se cítíte zaskočeni širokou nabídkou rostlinných proteinů? Pátráte po tom, jak se mezi sebou liší? A který je právě pro vás ten pravý? Vysvětlíme vám to jednoduše, přehledně a srozumitelně ve třech krocích.

Olej z konopného semínka
08.10.2018
Olej z konopí Oleje řadíme na seznam běžně používaných surovin, ze kterých denně skládáme svůj jídelníček. V Česku však stále, bohužel, tomuto seznamu vévodí slunečnicový olej. Na zmíněném oleji, ač je k těmto úkonům naprosto nevhodný, velmi často potraviny upravujeme, prohříváme a smažíme. Slunečnicový olej se vyznačuje nízkým bodem zakouření, to znamená, během prudkého zahřátí, kterého docílíme právě smažením, jej velmi rychle znehodnotíme.
Když se řekne přerušovaný půst
01.10.2018
Přerušovaný půst

Stravování dle zásad přerušovaného půstu je u nás již delší dobu známo, nadchla se pro něj i hezká řádka mých přátel. Osobně si myslím, že pokud nám tento stravovací řád vyhovuje, netrpíme hladem, náš jídelníček nepřichází o cenné živiny, dokonce se vymaníme z područí sladké závislosti a zredukujeme nějaké to kilo, může to být právě ta naše stravovací cesta.

Stravování podle zdravého selského rozumu
27.09.2018
Stravování podle selského rozumu V průběhu více než jednoho roku jsme se vám snažili přiblížit různé stravovací styly, se kterými se můžeme v současnosti setkat. S některými často, s jinými vzácněji. Některé vám mohou být sympatičtější, nad jinými jste možná kroutili hlavou. Dnes bych ráda cestu napříč typy stravování uzavřela a shrnula svůj pohled na výživu, jídlo, ale i lásku k němu.
Perspektivní chitosan
26.09.2018
Chitosan

Chitosan má výrazně lepší schopnost vázat tuk než vláknina rostlinná. Pojme 4-6 x větší množství tuků vzhledem k vlastní hmotnosti. Zjednodušeně řečeno chitosan se váže k potravinovému tuku a zamezuje jeho vstřebání do krve. Zadržený tuk následně vylučuje z organizmu.

Jak do jídelníčku zařadit ještě více zeleniny
17.09.2018
Zelenina

O tento článek mne poprosil náš psycholog, Jirka Hamerský, který rovněž působí v poradně Celostní medicíny. Propadl kouzlu nízko sacharidového stravování, které jde ruku v ruce se zeleninovými saláty. Každý den má v jídelníčku 400 g zeleniny, ať už té klasické či listové. A je pro něj velkým problémem tohle všechno sníst. Protože vím, že není jediný, klienti se často svěřují, že zeleninu jednoduše zařadit neumějí, případně jim nechutná, rozhodla jsem se v dnešním článku sepsat ty nejlepší zeleninové tipy a fígle, aby se i u vás ohřála nějaká ta mrkev, rajče, špenát či cuketa.

Zdravá strava může být levnější, než klasický český jídelníček
10.09.2018
Zdravá strava Chceme-li žít zdravěji, dopřát si kvalitnější potraviny, jako je ovoce, zelenina, ale i chléb či mléčné výrobky, občas nás jímá představa, že onen zdravější životní styl, může být taktéž i finančně náročnější. Osobně mám jiný názor, záleží však, jak moc budeme svépomocní, jak si mnohé zařídíme, posháníme a třeba i v koutku zahrady vypěstujeme. Jak tedy docílit, abychom si z lednice ukrojili kus dobrého, žlutého másla, uvařili domácí vejce, nalili sladké kozí mléko, domov provoněli čerstvým křupavým chlebem? Ve své podstatě nepotřebujeme žádné stravovací výstřelky a kreace, případně, určitě ne denně. K tomu, abychom si kvalitně navařili, postačí pár základních surovin, které smysluplně prolneme, čímž docílíme zajímavé barvitosti chutí.
Jaké největší stravovací chyby děláme
03.09.2018
Jaké největší stravovací chyby děláme
Mnozí z vás mi píšete, abych upřesnila, co sama pokládám za největší stravovací chyby, čeho se určitě vyvarovat, na co si dát pozor. Co pokládám za takové ty obecné stravovací nešvary?
Náš žaludek cestuje s námi
28.08.2018
Cestování

K cestování do zahraničí patří i chuť ochutnat nová jídla. Lidé často na dovolené ztrácejí obezřetnost a konzumují jídla, která ač mohou být z hygienického hlediska v pořádku, mohou jim podráždit slinivku, žaludek nebo žlučník. Velmi pozorní na výběr jídla musí být pacienti, kteří mají zmíněné orgány nemocné a užívají na to léky. A zcela jistě platí-nezapomenout si vzít tyto léky (jsou často na předpis a v zahraničí drahé nebo nedostupné) sebou!

Článků: 881   1 2 3 4 5 ... 89
Priessnitzův obklad
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Jak vyčistit ucpané cévy?
Zdravé nepečené vánoční cukroví
Hemofilové nákazy
Proč je dobré vystavovat se nepohodlí a diskomfortu
Zdravé vánoční cukroví
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Červený čaj neboli Pu-Erh
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Přetrhejte mentální vazby s nemocí. A uzdravte se…

1790,- Kč
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS