Tuňák na sicilský způsob

cm ryba1

Popisovaná zdravotní témata nemohou být náhradou za odborné zdravotní vyšetření. Pro stanovení zdravotních závěrů je vždy třeba obrátit se na lékaře.

Hubněte zdravě

Abyste snižovali svoji váhu postupně a neohrozili své zdraví, snižte svůj kalorický příjem. Ideální shazování váhy je do jednoho kilogramu za týden.

1 porce45 minut1590 kJ, B 29g, T 14g, S 34g, Ch 45mg

 

Postup přípravy:

 

Tuňáka prošpikujeme sekaným česnekem a mátou, opepříme, osolíme a na olivovém oleji smažíme dozlatova. Pak zalijeme vínem a necháme na ohni, dokud se víno téměř nevypaří.

 

Vyndáme rybu, cibulku nakrájíme na malé kostičky, přidáme kousek česneku, vše na zbytku šťávy orestujeme, přidáme rozmačkaná rajčata a necháme přejít varem.

 

Ručním mixérem vše rozmixujeme, přidáme rybu a pod pokličkou maso dopečeme. Podáváme se špagetami.

Zpět nahoru

NOVÉ ČLÁNKY KAŽDÝ TÝDEN ZDARMA NA VÁŠ E-MAIL?

Přihlaste se zdarma k odběru novinek z webu Celostnimedicina.cz a už Vám neunikne ani jedna zajímavost ze světa celostní a alternativní medicíny.