Superfood salát z pečené brokolice se zálivkou

Lehká a přitom nutričně bohatá quinoa v kombinaci s neméně cennou brokolicí, která se tu představuje v méně obvyklé, ale o to chutnější pečené podobě. Výživovou hodnotu salátu pak ještě zvyšují přidaná dýňová semínka. To vše je propojené lahodnou zálivkou z kokosového sirupu a sezamového oleje.

Ingredience

Jak na to?

  1. Dýňová semínka na 4 hodiny namočte do vody.
  2. Brokolici umyjte a rozdělte na růžičky. Dejte na plech vyložený pečícím papírem, pokapejte sezamovým olejem, osolte a pečte 12 minut v troubě předehřáté na 230°C klasickým horním a dolním ohřevem.
  3. Quinou propláchněte horkou vodou, sceďte a dejte do hrnce. Zalijte vodou, osolte a vařte doměkka, asi 20 minut.
  4. Ingredience na zálivku důkladně promíchejte.
  5. Upečenou brokolici, uvařenou quinou a scezená dýňová semínka promíchejte v míse spolu se zálivkou.
Zpět nahoru

NOVÉ ČLÁNKY KAŽDÝ TÝDEN ZDARMA NA VÁŠ E-MAIL?

Přihlaste se zdarma k odběru novinek z webu Celostnimedicina.cz a už Vám neunikne ani jedna zajímavost ze světa celostní a alternativní medicíny.