Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Sním deset knedlíků a nepřiberu...

07.09.2007

V dnešní době je větší množství lidí, kteří trpí nadváhou, ale je také skupina lidí, kteří mají opačné starosti. Nemohou přibrat ať dělají, co dělají. Tento článek má za úkol zamyslet se nad složením stravy ke zvýšení hmotnosti.

Výživa by se měla skládat minimálně ze 300 gr komplexních uhlohydrátů, 100 g bílkovin a 2500 až 3000 kalorií denně. Do jídelníčku zařadíme škrobnatou zeleninu, jako jsou brambory a fazole, stejně jako zrniny, krůtí maso, kuřata, ryby, vejce, avokáda, olivový olej, sýry, ořechy a semena. Celozrnný chléb, těstoviny a obiloviny. Pro děti je vhodný mačkaný banán.

 

Přidávat:

  1. Komplex vitaminů skupiny B (10 mg)- zvyšuje chuť k jídlu a podporuje trávení tuků, uhlovodanů a bílkovin.
  2. Zinek- 80 mg denně- zlepšuje chuťové a čichové vnímání.
  3. Byliny- vojtěška, paprika, česnek , celer, fenykl a yzop stimulují chuť k jídlu.
  4. Červená barviva stimulují chuťové pohárky.
  5. Potravní doplňky: Bromelain, Enzyme Star, Maximol Solution.

 

Jíme malé porce častěji a jíme pomalu. Pokud trpíme podvýživou, příčinou bývá obvykle ztráta zájmu o jídlo při pohledu na velkou porci. Pokud máme po prvním malém jídle ještě hlad, vždy si můžeme ještě přidat. Pokud je ve střevu vytvořena střevní nerovnováha = střevní dysbióza, pak provedeme čistící kůru, např. užíváním probiotik, nebo Chlorella a vytvoříme tak správné podmínky, pro vstřebávání živin ze střeva do krve.


07.09.2007
autor: MUDr. Pavel ŠÁCHA
další články v rubrice: Výživa


 
Čím víc léků, tím víc nemocí... aneb porozumění místo boje
Jíst jedno jídlo denně - cesta k omlazení i dlouhověkosti, která není pro každého
Priessnitzův obklad
Jak si naši předkové užívali jablek, hrušek a švestek
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Lidské tělo s přibývajícím věkem ztrácí svou stavební bílkovinu, jak si ji doplnit?
Zatočte s opary!
Plasty – katastrofa pro zdraví. Jak může každý přispět k jejich menší spotřebě.
Nízký krevní tlak

495,- Kč

379,- Kč
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS