Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Smoothie bowls

28.06.2018
Smoothie bowl
Smoothie bowls jsou krásné, plné skvělých surovin a zábavné na přípravu. O co vlastně jde? Je to snídaňový pokrm, který se od běžného smoothie odlišuje tím, že je hustější, a proto se dá jíst lžící z misky. Liší se i tím, že můžete misku obložit spoustou čerstvého ovoce a pevných toppingů, které si pak se smoothie promícháte. Oproti obyčejnému smoothie si tak velká část surovin ponechá původní tvar, chuť, barvu i konzistenci.

Poskládejte si svoje smoothie bowl

Základ: Na dně misky je vždy samotné smoothie. Pevné části i použitou tekutinu je potřeba vždy zvolit tak, aby byl výsledek přiměřeně hustý. Pokud je totiž smoothie příliš řídké, neudrží pak na sobě ovoce a další zdobení. Všechny suroviny společně rozmixujte.

 

1. SUROVINY PRO SPRÁVNOU HUSTOTU

  • banány, mango, avokádo
  • ovesné vločky (ale i jiné druhy – pohankové, špaldové, amarantové...)
  • ořechová másla – zjemní, obohatí a přispějí ke správné hustotě, mandlové nebo kešu máslo jsou velmi jemné, výraznější je arašídové nebo zkuste ještě výraznější sezamové tahini nebo máslo z dýňového semínka
  • chia semínka vytvoří ve spojení s tekutinou gel (plný rozpustné vlákniny) můžete přidat i jogurt, rostlinný nebo běžný

 

2. OVOCE A ZELENINA PRO BARVU A CHUŤ

  • lesní plody, jahody - použijte mražené ovoce, pro lepší konzistenci
  • čerstvý špenát, kadeřávek, ananas, broskve, meruňky, švestky

 

3. TEKUTINA

To vše rozmixujte do požadované konzistence s vybranou tekutinou:

  • rostlinné nápoje (mandlové, sojové, ovesné, rýžové) nebo mléko
  • ovocné džusy nebo čerstvě vylisované šťávy, zkusit můžete také 100% biošťávy
  • kokosová voda
  • kostky ledu - též vylepší i konzistenci

 

4. SUPER PŘÍSADY ALIAS NĚCO EXTRA

Smoothie bowl

Aby bylo smoothie ještě zdravější, sladší, kořeněnější, barevnější nebo prostě nějak jinak lepší, přidávejte další suroviny:

 

Obloha: Použijte ingredience, které můžete snadno sníst zasyrova. Kromě hustoty smoothie si vždy pohlídejte i poměr smoothie a toppingů. Pokud je smoothie příliš a toppingů málo, připomíná taková miska spíše polévku. Pokud je naopak toppingů příliš, působí smoothie bowl příliš suše.


5. TOPPINGY

  • čerstvé ovoce, strouhané ovoce nebo zelenina (např. mrkev)
  • sušené ovoce, ořechy a semínka, kokos, ovoce sušené mrazem
  • strouhaná čokoláda, kakaové boby
  • vločky, granoly, corn flakes
  • jogurty běžné i rostlinné
  • ořechová másla
  • sirupy, neutrální chuť má třeba agávový, k ochucení se naopak hodí datlový (náš oblíbenec), javorový, švestkový nebo vyslovená lahůdka agávový sirup s příchutí malin

Související články:
Smoothie a freshe s moringou
Superfood Smoothie Bowl
FIT-DAY snídaňové smoothie
Ovesný mandlový milkshake


28.06.2018
zdroj: www.countrylife.cz
další články v rubrice: Zdravé recepty


 
Celer – léčivá potravina
Priessnitzův obklad
Melatonin - hormon tmy a spánku
Collesova zlomenina
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
„Hodný“ HDL cholesterol a „zlý“ LDL cholesterol
5 tipů, jak posilovat mozek!
Účinky alkoholu na lidské tělo z hlediska ajurvédy
Jak ulevit nemocným orgánům, rozpustit bolest a pochopit strach – 1. část rozhovoru s Terezou Kramerovou
Psychosomatika: zdánlivě triviální věda

199,- Kč

284,- Kč
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS