Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Pět důvodů proč jíst pomalu

16.08.2011
Jaké přednosti má pomalá konzumace pokrmů?
    1. Pomalá konzumace je vhodná pro štíhlou linii. Dá možnost rozpoznat tělu, kdy má dost.

 

    1. Požitek z jídla můžeme mít jen tehdy, když máme na konzumaci čas.

 

    1. Pomalá konzumace zlepšuje trávení. Nadarmo se neříká, že dobře pokousané jídlo je již na půl strávené.

 

    1. Sednout si u jídla je jedna z výjimečných možností v náročném dni, jak vydechnout a chvíli se zregenerovat.

 

  1. Sejít se u jídla s milými lidmi je i jeden ze sociálních pozitivních aspektů vedoucích ke sbližování.

 

Kdo jí s rozumem a prožitkem,  málo kdy skončí v restauracích s fast foodem. Volba správné restaurace či zařízení je již polovina úspěchu.



Snažte se  vyhledávat chutnou a zdravou kuchyni. To souvisí úzce s následným kvalitním trávením a přísunem důležitých živin pro tělo. Současně i se sociálním faktorem, protože u jídla se sejdeme s dalšími lidmi.



Kdo jí pomalu, v pěkném prostředí  zdravou a lehkou kuchyni, obklopen svými přáteli, zvolil tu nejlepší cestu ke zdravému tělu a duchu.


Související články:
Jídlo, pití a naše zdraví
Jsme to, co jíme
Makrobiotika
Ryby pro zdraví?


16.08.2011
autor: Mgr. Ivana Stenzlová
další články v rubrice: Výživa


 
Priessnitzův obklad
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Jak vyčistit ucpané cévy?
Zdravé nepečené vánoční cukroví
Hemofilové nákazy
Proč je dobré vystavovat se nepohodlí a diskomfortu
Zdravé vánoční cukroví
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Červený čaj neboli Pu-Erh
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Přetrhejte mentální vazby s nemocí. A uzdravte se…
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS