Pečená zelenina se zázvorem

cm zelenina

Popisovaná zdravotní témata nemohou být náhradou za odborné zdravotní vyšetření. Pro stanovení zdravotních závěrů je vždy třeba obrátit se na lékaře.

Hubněte zdravě

Abyste snižovali svoji váhu postupně a neohrozili své zdraví, snižte svůj kalorický příjem. Ideální shazování váhy je do jednoho kilogramu za týden.

2 porce70 minut1 porce = 762 kJ (182 kcal)

Postup přípravy:

  • 100 g lilku
  • menší cuketa
  • červená cibule
  • 100 g rajčat
  • 100 g brambor
  • lžička čerstvého strouhaného zázvoru
  • 100 g mozzarelly light
  • lžička olivového oleje

Zeleninu nakrájíme na špalíčky, rozložíme do zapékací misky, pokapeme olivovým olejem a posypeme čerstvě nastrouhaným zázvorem (nebo kořením na grilovanou zeleninu). Pečeme ve středně vyhřáté troubě asi 45 minut. Krátce před podáváním přidáme na plátky nakrájenou mozzarellu a ještě necháme chvilku v troubě.

Zpět nahoru

NOVÉ ČLÁNKY KAŽDÝ TÝDEN ZDARMA NA VÁŠ E-MAIL?

Přihlaste se zdarma k odběru novinek z webu Celostnimedicina.cz a už Vám neunikne ani jedna zajímavost ze světa celostní a alternativní medicíny.