Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Na pomoc žilám II

19.03.2014
Na pomoc žilám
V minulém článku jsme se začali žilami obecně zabývat. Dnes uvedu ještě další aspekty pohybu pro žíly a také se zmíním o jednom méně často uváděném způsobu pomoci našim žilám.

Lýtka

Tělo se přizpůsobuje našim potřebám, a tak i často procvičovaná lýtka, ať už pohybem na kolečkových bruslích, během, svižnou chůzí nebo posilovacími cviky, mohou časem nabírat na objemu. Samozřejmě, že je lepší mít lýtka pěkně kulatá než povadlá, sportovní vzhled nohou vzbuzuje i pocit pevnějšího zdraví nohou... Jenže mně můžete potom namítnout, že se Vám silná lýtka nemohou vejít do zimních kozaček a těžko hledáte ten „správný“ vzor.

 

Cvičení a chůze

Pokud nemáte v úmyslu svá lýtka zvětšovat co do objemu, upusťte od posilovacích cviků lýtek na posilovacích strojích se zátěžemi a spoléhejte spíš na lehkou atletiku. V tělocvičně se také zaměřujte spíše na časté opakování snadného cviku než na zátěž.

 

Velmi výhodná je delší ostrá chůze. Je doslova blahodárná i pro naše vnitřní orgány. Po sportu je vhodné natáhnout dolní končetiny výše, než je oblast sedu. Během dne střídejme rovnoměrně pohyb a klid.

 

Den klidu

Pokud plánujeme na jeden den klidový režim, oblékejme na nohy kompresní punčochy. Ty napomohou, aby se unavené žíly nenapínaly a stačily vracet neokysličenou krev v plném množství zpět k srdci.

 

Neméně významná pomoc

Podle možnosti je vhodné opustit hormonální antikoncepci, jež je vlastně velmi zatěžujícím faktorem životního stylu.

 

Dále dbejme o to, abychom poránu rozhýbali svou mízu v mízních cestách a uzlinách drobnými poskoky na trampolíně (např. 200 x ráno, občas během dne třeba po 50-ti skocích a večer opět delší sérii těchto poskoků). Při výskoku a doskoku se totiž střídají fáze odlehčení a zatížení, což vyvolá žádoucí pohyb mízy. Neznám jiné cvičení, které by tak důkladně „procvičilo“ nejen mízu těla, ale i mozku...

 

Uvědomme si, že krev má svoji pumpu v srdci, ale míza takovýto speciální orgán nemá. Svaly pak tvoří tzv. svalovou pumpu pro mízní systém a umožňují odvést zplodiny látkové výměny do močového systému a vyloučit je.

 

Celková nabídka na křečové žíly.


Související články:
Na pomoc žilám
Problémy žil dolních končetin
Otoky nohou


19.03.2014
autor: PhDr. Pavla ŠÁCHOVÁ
další články v rubrice: Nemoci


 
Priessnitzův obklad
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Jak vyčistit ucpané cévy?
Zdravé nepečené vánoční cukroví
Hemofilové nákazy
Proč je dobré vystavovat se nepohodlí a diskomfortu
Zdravé vánoční cukroví
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Červený čaj neboli Pu-Erh
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Přetrhejte mentální vazby s nemocí. A uzdravte se…

255,- Kč
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS