Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Jak spát v horkých nocích lépe?

19.07.2015
Spánek Horké letní noci mohou být rušivým elementem našeho spánku. Pouze lehká deka či odkryté tělo často nestačí k tomu, abychom při horkých nocích měli kvalitní a hluboký spánek.

Proto bych vám ráda dala několik následujících tipů, jak spát v horkém létě lépe:

  • V horkém dni pijte dostatečně v průběhu dne. Dohánění pitného režimu v pozdních večerních hodinách zatíží ledviny, které vás v průběhu noci budou budit.
  • Večeře v horkých dnech by měly být lehké, lehce stravitelné. Nejvhodnější je jíst 2-3 hodiny před spánkem. Ideální pokrm je letní zeleninová polévka či zeleninovo-obilné rizoto.
  • Není vhodné hladovět a jít spát bez večeře. Během noci klesne cukr natolik, že nízká hladina krevního cukru by vás mohla ze spaní probudit.
  • Vápník a hořčík mohou zlepšit kvalitu spánku. Proto se určitě vyplatí do večerního jídelníčku zahrnout zelenou zeleninu, celozrnné produkty, ořechy a určitě minerální vodu.
  • Dokonce spánek podporuje bílkovinná stavební jednotka tryptofan, který se nachází v mléčných výrobcích a vejcích. Právě léto je velmi vhodné období pro konzumaci mléčných výrobků, protože mají chladící účinek. Z vhodných zdravých letních pokrmů s mléčným výrobkem jsou to např. tzatziki, mozarella s rajčaty nebo řecký salát s balkánským sýrem.
  • V horkých dnech se vyvarujte pití kofeinových nápojů nejlépe 4 hodiny před spaním.
  • Ani konzumace většího množství alkoholu v horké letní noci vám nezaručí kvalitní spánek. Alkohol může rovněž přispět ke snížení hladiny krevního cukru, která neumožní hluboký spánek, a tudíž regenerace v průběhu noci neprobíhá.

 

Spánek je důležitý nejen pro tělo a mysl, ale současně také pro štíhlou linii. Vědecké výzkumy potvrdily souvislost mezi nedostatkem spánku a nadváhou.

Celková nabídka přípravků pro kvalitní spánek.


Související články:
Bylinky a spaní
Meduňka lékařská (Melissa officinalis)
Kozlík lékařský (Valeriana officinalis)
Chmel otáčivý (Humulus lupulus)
Jak zmírnit následky horka?


19.07.2015
autor: Mgr. Ivana Stenzlová
další články v rubrice: Ostatní


 
Jíst jedno jídlo denně - cesta k omlazení i dlouhověkosti, která není pro každého
Zatočte s opary!
Dvě cesty aneb Jsou dvě cesty, jak se můžeme postavit ke konfliktu mezi zdravím a nemocí
Heřmánek pravý – léčí od hlavy až k patě
Mít kus vlastní půdy je velký dar
Kolagen a naše pokožka
Acetylcholin
Reishi je přírodní kouč, trenér a motivátor
Bříza bílá (Betula alba)
Priessnitzův obklad

104,- Kč

289,- Kč
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS