Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Joalis


Nudlový salát s řasou wakame
23.03.2017
Nudlový salát s řasou
Wakame je dlouhá řasa s temně zelenými listy, rostoucí v okolí ostrova Hokkaidó. Řasy obsahují o 10-20 procent více minerálních látek než běžná zelenina. Jsou bohaté na bílkoviny, vlákninu, vápník, jód, hořčík, zinek, jód, sodík a železo. Řasou Wakame můžeme obohatit saláty i těstoviny. Výtečná je rovněž do polévek a zeleninových jídel.
Hepatoprotektiva z přírody – ochrana jaterních buněk
22.03.2017
Játra
Játra jsou životně důležitý orgán. Jedná se vlastně, lidově řečeno, o chemickou továrnu v našem těle, kde dochází formou metabolických reakcí ke zpracování různých látek v organismu – tělu vlastních, přírodních látek nebo i užívaných léků. Je to proto, že portální žíla do nich přivádí všechny látky resorbované ze střeva krevní cestou, které jsou v játrech zpracovány, odbourány nebo přestavěny (transformovány) a vrací se do oběhu jaterními žilami, aby byly buď využity v organismu, nebo z něj vyloučeny.
VIDEO: Reklamní masáž u pediatrů
21.03.2017

Čekárny některých dětských lékařů jsou plné letáků, které spíše než zdraví dětí, podporují zájmy výrobců. Jaké informace rodičům předávají?
Nežádoucí oxidační stres
21.03.2017
Citron

Dnes se s tímto pojmem setkáváme často. Máme v povědomí, že existují antioxidanty, jimiž se musíme chránit, máme přijímat vitaminy, vyhýbat se smogu atd.

Amarant, jak s ním naložit v kuchyni
20.03.2017
Amarant

Amarant řadíme na seznam bezlepkových pseudoobilovin, které pronikají pozvolna do českého jídelníčku. Spolu s quinoou, rovněž bezlepkovou pseudoobilovinou, mohou výrazně doplnit minerální látky, vlákninu či hezkou řádku vitamínů skupiny B. Ve své podstatě konzumujeme drobná zrnka, velikost quinoy bych přirovnala k jahelné kuličce, amarant je pak o něco menší. Ač je titěrný, lze z něj uchystat chuťově zajímavé slané či sladké pokrmy, dezerty, dorty či zdravé dětské svačinky. Ráda jej vkládám do jídelníčku diabetiků, neboť amarant, známý též pod zlidovělým názvem laskavec, disponuje velmi nízkým glykemickým indexem. Díky vláknině pak navíc dobře zasytí. Po uvaření jemně křupe, což docení zejména děti a také ti, kteří rádi polévky. V nich totiž amarant vyniká dvojnásob. Dříve, než se naučíme amarant chystat, pojďme se podívat, odkud vlastně přichází.

články o zdraví: 4279   1 2 3 4 5 ... 856



Zapomenutý objev německého držitele Nobelovy ceny
Stravování žen po čtyřicítce
Mocná dvojice minerálů
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Vladimír Kafka: „Nemoc je dluh lásky na sobě. Vlažnost nás pomalu zabíjí.“ – 1. část rozhovoru
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Priessnitzův obklad
Hemeroidy - léčba, která zabírá
Vladimír Kafka: „Základem vyléčení je vytvořit si jasný obraz toho, kým chci být. Nemoc je reakce.“ – 2. část rozhovoru
Jak snížit hladinu škodlivého LDL cholesterolu přirozenou cestou

1280,- Kč
(c) 2004-2017 www.celostnimedicina.cz
O násRSS