Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Joalis


Léto plné chutných a osvěžujících nápojů
26.06.2017
Žena s džusem

Dnešním článkem bych se velmi ráda zaměřila na odpovídající pitný režim, kterým si lze, v průběhu horkých letních dní, zpříjemnit posezení na zahradě, u vody, v práci, případně i jízdu autem či vlakem. Americký nutricionista Jonny Bowden doporučuje na každý kilogram tělesné hmotnosti vypít zhruba 30 ml vody, nicméně, každý z nás jsme jedinečný a fungujeme dle svých vlastních tělesných principů, plynoucích dle specifických zákonů. Proto, snažme se tedy především naslouchat potřebám vlastního těla.

Nalaďte se na svůj biorytmus a buďte fit!
25.06.2017
Budík
Podle zásad tradiční čínské medicíny a detoxikační CIC metody má každý orgán v lidském těle nejen své nezastupitelné místo, ale také období, kdy je právě on aktivní. Svým orgánovým hodinám bychom se měli naučit naslouchat. Bijí v náš prospěch. Respektováním rytmu orgánových hodin lze docílit mnohého: poznáme, kdy je vhodná doba na cvičení, na relax, na práci, kdy se zvýší účinek léků, kdy si bez výčitek dát i hůře stravitelné jídlo…
Třtinový cukr
24.06.2017
Třtinový cukr
Třtinový cukr představuje v našem jídelníčku zdravější variantu bílého rafinovaného cukru. Ten, na rozdíl od něj, byl během výroby ochuzen o melasu a vybělen. Právě třtinový cukr naopak melasu obsahuje.
Jakub Vosáhlo: Cvičení pro mamky i podnikatele aneb jak zhubnout a dostat se do kondice
23.06.2017
Jakub Vosáhlo
Známý český mentalista Jakub Vosáhlo vážil kdysi přes 90 kg. Potřeboval zhubnout, proto radikálně změnil svůj život. Už po dvou týdnech viděl velké výsledky. V dnešním rozhovoru si s ním povídám o cvičení, které Jakub vytvořil i proto, aby mohla spolu s ním na dálku cvičit jeho máma, a které je k dispozici na internetu zdarma. Probereme též pitný režim a nutné změny ve stravě.
Mandlové palačinky
22.06.2017
Mandle

Mandle jsou jedním z nejbohatších rostlinných zdrojů vápníku a fosforu, obsahují nezanedbatelné množství vitamínů B1 a B6, vitamínu E, hořčíku, zinku, mědi a manganu a kvalitních nenasycených mastných kyselin. Mandle jsou skvělé nejen samotné na mlsání, můžeme z nich vyrobit lahodné mandlové mléko či namlít na mouku. Mandlová mouka je výborná na pečení cukroví a sušenek, do těsta na palačinky, do dezertů, krémů a pro výrobu marcipánu.

články o zdraví: 4385   1 2 3 4 5 ... 877



Přírodní prostředky proti migréně
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Stravování žen po čtyřicítce
Mocná dvojice minerálů
Hemeroidy - léčba, která zabírá
Jak snížit hladinu škodlivého LDL cholesterolu přirozenou cestou
Priessnitzův obklad
Nízký krevní tlak
Chceme zdraví a hezkou postavu, ale chováme se tak? 6 tipů, jak to změnit
Začněte s detoxikací: právě teď!
(c) 2004-2017 www.celostnimedicina.cz
O násRSS