Domácí krabičková dieta 2

cm domaci krabickova dieta2

Popisovaná zdravotní témata nemohou být náhradou za odborné zdravotní vyšetření. Pro stanovení zdravotních závěrů je vždy třeba obrátit se na lékaře.

Krabičková dieta se brzy po svém vydání ocitla v žebříčcích nejprodávanějších knih. Ohlasy čtenářek a čtenářů dokazují, že opravdu funguje a že diety nemusejí být vždycky drastické a nudné a dokonce ani složité.

Tyto ohlasy a vlastní zkušenosti s uplatňováním této diety inspirovaly autorku k napsání druhého dílu. Soustředila se v něm na rychlé zvládnutí „krabičkových“ jídel, na ekonomické využití surovin, je zde i mnoho dobrých rad k přípravě pokrmů. Kniha obsahuje nejen nové podrobné jídelníčky s gramážemi, ale i jednoduchý návod, jak si jídelníčky pozměnit či si vytvořit úplně nové.

V knize naleznete 300 nových dietních receptů, 70 nových celodenních jídelníčků o 5000kJ, nejčastější otázky ohledně krabičkové diety, jak si potraviny nahradit za „zdravější“, jak odlehčit klasické pokrmy, jak si pokrmy vhodně ochutit, jak se vypořádat se zbytky potravin a zároveň si pak ušetřit čas při vaření a potřebné údaje u často používaných surovin.

Alobalové balíčky

Výhodou pečení v alobalu je hlavně to, že pokrm při pečení nemusíme hlídat, můžeme si během doby pečení připravovat další jídla, či dělat něco úplně jiného. Upečeme najednou maso a přílohu, jako např. bramborovou, tak i zeleninovou, čímž opět ušetříme další čas. Navíc příloha bude pěkně nasáklá masovou šťávičkou, tudíž chutnější. Můžeme si najednou upéci i různé varianty pokrmů, které si dáme při dalším obědě či večeři, a při kterých spotřebujeme i různé zbytky z lednice.

Kuřecí plátky s paprikou a rajčaty (2 porce)

2 plátky kuřecích (krůtích) prsíček (100g), 1 cibule, 2 barevné papriky, 4 menší rajčata, 7 g oleje, 1 lžíce nasekané petrželky (část můžeme nahradit celerovou nebo libečkovou natí), oregano, pepř, sůl

Plátky masa osolíme, opepříme a každý položíme na čtverec alobalu. Na maso rozdělíme cibuli, nakrájené papriky a oloupaná rajčata, posypeme oreganem a nasekanou zelenou natí a pokapeme olejem. Balíčky dobře uzavřeme a na pekáčku v předehřáté troubě pečeme asi 3/4 hodiny.

V jedné porci: Energie 790kJ/188 kcal, tuky 4,7,g, bílkoviny 22,9g, sacharidy 13,2g

Vhodná příloha: různě upravené brambory

Knihu Domácí krabičková dieta 2 naleznete v naší nabídce.

Zpět nahoru

NOVÉ ČLÁNKY KAŽDÝ TÝDEN ZDARMA NA VÁŠ E-MAIL?

Přihlaste se zdarma k odběru novinek z webu Celostnimedicina.cz a už Vám neunikne ani jedna zajímavost ze světa celostní a alternativní medicíny.