Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Dáte si lehký oběd?

07.04.2005
Také někdy stojíte v kuchyni s nevyřčenou otázkou na jazyku - co teplého rychle uvařit?

V tom případě poradím něco snadného. Je třeba předem pouze zakoupit ve zdravé výživě 2 balíčky tzv. tofu-karbenátků a v zelenině 1 pórek. Brambory, jak předpokládám, máte doma.

 

Takže: Rozstřihnete igelitový obal a karbenátky z něj uvolníte, v polovině opatrně proříznete na 2 půlky a položíte na velikou pánev s olejem. Pórek opláchnete a nakrájíte na tenčí kolečka a posypete jimi hustě karbenátky. Zapnete sporák, obsah pánve zalijete asi 1 dl vody a přiklopíte skleněnou poklicí. Dusíte asi 5 minut, než zelenina změkne. Poté odložíte poklici, zaradujete se nad barevností pokrmu a radostně přendáte oranžové karbenátky a svěže zelený pórek na talíře. Zdobit můžete ještě lžičkou sójové tatarky a špetkou sekané petržele. Přílohou jsou vařené brambory. Ze 2 sáčků a 1 pórku pohostíte zhruba 3 lidi.


07.04.2005
autor: PhDr. Pavla ŠÁCHOVÁ
další články v rubrice: Zdravé recepty


 
Priessnitzův obklad
Hemofilové nákazy
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Proč je dobré vystavovat se nepohodlí a diskomfortu
Přetrhejte mentální vazby s nemocí. A uzdravte se…
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Zdravé vánoční cukroví
Zdravé nepečené vánoční cukroví
Není losos jako losos
Červený čaj neboli Pu-Erh
Význam železa ve stravě
Klinický obraz nemoci dnešní doby
Jak vyčistit ucpané cévy?
Laktóza - skrytý problém
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS