Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Super česnek

Dáte si lehký oběd?

07.04.2005
Také někdy stojíte v kuchyni s nevyřčenou otázkou na jazyku - co teplého rychle uvařit?

V tom případě poradím něco snadného. Je třeba předem pouze zakoupit ve zdravé výživě 2 balíčky tzv. tofu-karbenátků a v zelenině 1 pórek. Brambory, jak předpokládám, máte doma.

 

Takže: Rozstřihnete igelitový obal a karbenátky z něj uvolníte, v polovině opatrně proříznete na 2 půlky a položíte na velikou pánev s olejem. Pórek opláchnete a nakrájíte na tenčí kolečka a posypete jimi hustě karbenátky. Zapnete sporák, obsah pánve zalijete asi 1 dl vody a přiklopíte skleněnou poklicí. Dusíte asi 5 minut, než zelenina změkne. Poté odložíte poklici, zaradujete se nad barevností pokrmu a radostně přendáte oranžové karbenátky a svěže zelený pórek na talíře. Zdobit můžete ještě lžičkou sójové tatarky a špetkou sekané petržele. Přílohou jsou vařené brambory. Ze 2 sáčků a 1 pórku pohostíte zhruba 3 lidi.


07.04.2005
autor: PhDr. Pavla ŠÁCHOVÁ
další články v rubrice: Zdravé recepty


 
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Priessnitzův obklad
Mozkové vlny: Která hladina vědomí je pro zdraví nejlepší?
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Překyselení organismu a zrádnost jeho jednoduchých řešení
5 tipů pro každodenní detoxikaci
Nízký krevní tlak
Hroznové víno – zásobárna přírodních látek
Očista tlustého střeva pomocí přírodních látek
Jak snížit hladinu škodlivého LDL cholesterolu přirozenou cestou
(c) 2004-2017 www.celostnimedicina.cz
O násRSS