Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Cuketa s nádivkou

20.06.2013

Cuketa se stala v posledních 20 letech oblíbenou surovinou k přípravě polévek, jako příloha k masu, ke grilování nebo jako součást zeleninových salátů. Obsahuje zdraví prospěšnou vlákninu, provitamin A, vitaminy skupiny B, vitamin E a stopové prvky. Pomáhá detoxikovat organismus, hlavně na zažívací trakt a na střeva. Zároveň vitamin A chrání střevní sliznice proti infekcím, zánětům a mikroorganismům.

Ingredience:

 

Nejdříve nachystáme nádivku. Do mísy nalijeme mléko a necháme v něm rozmočit natrhané rohlíky. Po deseti minutách směs dobře promačkáme a zamícháme do ní na kostky nakrájený sýr, prolisovaný česnek, majoránku a podle chuti i ostatní koření. Dobře osolíme a zahustíme celozrnnou moukou s polovinou kypřícího prášku. Směsí plníme rozkrojenou cuketu. Tu potom položíme doprostřed plechu zalitého olejem s trochou vody. Dáme do trouby a pečeme na 220°C asi 15 minut. Poté vyjmeme plech z trouby a cuketu obsypeme bramborami nakrájenými na plátky a dopékáme v troubě maximálně 45 minut.

 

Přejeme dobrou chuť


Související články:
Falafel
Hummus – cizrnová pomazánka
Cuketový salát s balkánským sýrem
Jídelníček z naší rovnoběžky
Cuketa, zelenina plná blahodárné síly


20.06.2013
zdroj: www.vegetarian.cz
další články v rubrice: Zdravé recepty


 
Čím víc léků, tím víc nemocí... aneb porozumění místo boje
Jíst jedno jídlo denně - cesta k omlazení i dlouhověkosti, která není pro každého
Priessnitzův obklad
Jak si naši předkové užívali jablek, hrušek a švestek
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Lidské tělo s přibývajícím věkem ztrácí svou stavební bílkovinu, jak si ji doplnit?
Zatočte s opary!
Plasty – katastrofa pro zdraví. Jak může každý přispět k jejich menší spotřebě.
Nízký krevní tlak
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS