Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Byly objasněny dietní rizikové faktory dny

17.01.2008
Doktor Hyon Choi z Massachusetts General Hospital v Bostonu se svými kolegy ve dvanáct let trvající prospektivní studii objasnil dietní rizikové faktory dny. Své výsledky uveřejnil v březnovém čísle časopisu The New England Journal of Medicine.

Do studie bylo zahrnuto celkem 47150 mužů bez dny v anamnéze, kteří každé čtyři roky v letech 1986 -1998 vyplňovali dotazníky týkající se dietních zvyklostí.


V následujících 12 letech celkem 730 mužů onemocnělo dnou. Ve srovnání s muži s nejnižším dietním příjmem masa, měli muži s nejvyšším příjmem masa relativní riziko dny 1,41. Relativní riziko dny spojené s příjmem mořských plodů bylo 1,51.


Nicméně, zvýšená spotřeba mléčných výrobků snižovala riziko vzniku dny. Ve srovnání se skupinou mužů s nejnižší spotřebou mléčných výrobků, měli muži s jejich vysokou spotřebou relativní riziko vzniku dny 0,56.


Další analýza zjistila, že nejhorší pro vznik dny bylo vepřové, hovězí a jehněčí maso. Naopak prospěšné byly mléčné výrobky a zelenina.


Vědci se domnívají, že stejná rizika platí i pro ženy.


Celková nabídka přípravků na klouby.


17.01.2008
zdroj: N Engl J Med. 2004;350:1071-1073, 1093-1103
další články v rubrice: Nemoci


 
Čím víc léků, tím víc nemocí... aneb porozumění místo boje
Jíst jedno jídlo denně - cesta k omlazení i dlouhověkosti, která není pro každého
Priessnitzův obklad
Jak si naši předkové užívali jablek, hrušek a švestek
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Lidské tělo s přibývajícím věkem ztrácí svou stavební bílkovinu, jak si ji doplnit?
Zatočte s opary!
Plasty – katastrofa pro zdraví. Jak může každý přispět k jejich menší spotřebě.
Nízký krevní tlak
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS