Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví
Zdravá výživa


Ryze ženská přitažlivost

Byly objasněny dietní rizikové faktory dny

17.01.2008
Doktor Hyon Choi z Massachusetts General Hospital v Bostonu se svými kolegy ve dvanáct let trvající prospektivní studii objasnil dietní rizikové faktory dny. Své výsledky uveřejnil v březnovém čísle časopisu The New England Journal of Medicine.

Do studie bylo zahrnuto celkem 47150 mužů bez dny v anamnéze, kteří každé čtyři roky v letech 1986 -1998 vyplňovali dotazníky týkající se dietních zvyklostí.


V následujících 12 letech celkem 730 mužů onemocnělo dnou. Ve srovnání s muži s nejnižším dietním příjmem masa, měli muži s nejvyšším příjmem masa relativní riziko dny 1,41. Relativní riziko dny spojené s příjmem mořských plodů bylo 1,51.


Nicméně, zvýšená spotřeba mléčných výrobků snižovala riziko vzniku dny. Ve srovnání se skupinou mužů s nejnižší spotřebou mléčných výrobků, měli muži s jejich vysokou spotřebou relativní riziko vzniku dny 0,56.


Další analýza zjistila, že nejhorší pro vznik dny bylo vepřové, hovězí a jehněčí maso. Naopak prospěšné byly mléčné výrobky a zelenina.


Vědci se domnívají, že stejná rizika platí i pro ženy.


Celková nabídka přípravků na klouby.


17.01.2008
zdroj: N Engl J Med. 2004;350:1071-1073, 1093-1103
další články v rubrice: Nemoci


 
Priessnitzův obklad
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Jak vyčistit ucpané cévy?
Zdravé nepečené vánoční cukroví
Hemofilové nákazy
Proč je dobré vystavovat se nepohodlí a diskomfortu
Zdravé vánoční cukroví
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Červený čaj neboli Pu-Erh
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Přetrhejte mentální vazby s nemocí. A uzdravte se…
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS