Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví


Autor: Roger Cole, Ph.D

Nespavost - jógou proti nespavosti 5. část
22.03.2011
Skutečný příběh:
Chris Martin je lékařem, pečujícím o novorozence, kteří potřebují odbornou péči, protože prošli komplikovaným porodem nebo mají zdravotní problém. Pracovní rozvrh neonatologa, jak se nazývá jeho specializace, bývá velmi hektický. Pracuje občas i několik dní v řadě, kdy musí být dostupný na telefonu a má extrémně nepravidelný režim spánku.
Nespavost - jógou proti nespavosti 4. část
08.02.2011
DALŠÍ JÓGOVÉ NÁMĚTY
Když jsem v Indii navštívil the Krishnamaharya Yoga Mandiram, D.K. Shrudar mě naučil způsob, který pomáhá proti občasné nespavosti. Hlavním prvkem je pomalé dýchání se zaměřením na postupné prodlužování výdechu. Pokud chcete, můžete toto cvičení provádět i vleže na posteli. Dýchejte nosem, nadechujte na 4 doby a vydechujte také na 4 doby.
Nespavost - jógou proti nespavosti 3. část
28.12.2010
CVIČENÍ PRO LEPŠÍ SPÁNEK
Jako součást dobře navrženého jógového cvičení (a za předpokladu, že nemáte žádné kontraindikace) navrhuje doktor Roger následující sestavu převrácených pozic, které mají příznivý vliv na spánek. V ideálním případě by měla být tato zklidňující sestava prováděna počátkem večera, několik hodin před odchodem do postele.
Nespavost - jógou proti nespavosti 2. část
29.10.2010
Mnozí lidé, kteří často trpí nespavostí, si s tím dělají starosti a nutí se k tomu, aby mohli usnout. Bohužel, spánek po takovém úsilí nepřichází. Bývá tomu právě naopak: úsilí může spustit začarovaný kruh, ve kterém je největší překážkou pro usínání strach, že nebudeme schopni usnout. Jóga však učí, že na přípravu máme vynaložit veškeré možné úsilí, ale pak máme nechat věci běžet a nevázat se na výsledky.
Nespavost - jógou proti nespavosti 1. část
30.09.2010
PŘEHLED INFORMACÍ O NESPAVOSTI
Insomnie bývá definována jako neschopnost usnout nebo vydržet spát dostatečně dlouho, aby se dostavil pocit odpočinutí. Prakticky řečeno, pokud máte potíže zůstávat bdělí v průběhu dne, ale setkáváte se s potížemi s usínáním nebo setrváním ve spánku během noci, trpíte insomnií.
Počet článků: 5   1



Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
Extrasystoly aneb bouchání či vynechávání srdce
Priessnitzův obklad
Nejčastější příčiny bolestí na hrudníku
Jak vyčistit ucpané cévy?
Hemoroidy - léčba, která zabírá
Štítná žláza – jak se přestat „léčit“ a raději se svépomocně uzdravovat - 1. část
Serotonin - osm přirozených způsobů, jak posílit jeho produkci a tím i dobrou náladu
Nízký krevní tlak
Warfarin - co vám u lékaře neřeknou
Správně dávkovaný chlad může snížit nemocnost o více jak 90 % (rozhovor s Liborem Mattušem)
Hemofilové nákazy
Hemoroidy - příznaky a fotky
Zvětšené uzliny na krku
Dornova metoda
(c) 2004-2019 www.celostnimedicina.cz
O násRSS