Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prozdravi.cz
Vše pro vaše zdraví
krasa.cz
Vše pro vaši krásu
parfemy.cz
Značková parfumerie
hodinky.cz
Značkové hodinářství
sperky.cz
Značkové klenotnictví
vivantis.cz
Být sám sebou
logo  
lékařská poradnakatalog stránekobchod pro zdraví

Najdete nás na facebooku
Zdravá výživa


Super česnek

5 tipů, jak posilovat mozek!

03.06.2018
Mozek
Mozek nás pohání, ale také brzdí. Proto je více než vhodné ho posilovat. Jak? To vám prozradíme v dnešním článku…

Věděli jste, že toxické látky, jimiž jsme obklopeni a které ve větší či menší míře pronikají do našeho organismu, se velice rády usazují právě v mozkových centrech? Že hypothalamus v obrovské míře zodpovídá za naše hormony nebo že amygdala je takové emocionální centrum? Mozek je dokonalý a aby takový i zůstal, je třeba mu věnovat extra péči.

 

SPORTUJTE

Není podstatné, jestli si dáte pořádně do těla nebo zda zvolíte některý pro tělo přirozený sport, jako jsou chůze nebo rychochůze. Důležité je, aby vám pohyb přinášel radost. Okysličený mozek pracuje daleko lépe a organismus zůstane déle vitální! Sportu se věnujte pravidelně, tedy alespoň 3 x v týdnu, ideálně však každý den.

 

VYŽEŇTE STRES

Je to už ohraná písnička, ale v tomto případě skutečně platí moudro, že opakování je matka moudrosti. Dlouhodobý stres způsobuje disharmonii v celém těle, vytváří blokády, kvůli nimž z těla nemohou odcházet toxiny. Dlouhodobý stres navíc omezuje výkonnost mozku, způsobuje roztržitost, chronickou únavu i poruchy spánku.

 

PRYČ S NUDOU

Mít určité rituály a rutinní činnosti je fajn. Dokonce to může být prospěšné v rámci mezilidských vztahů. Rutinu mají rády také děti, kterým tímto do života vnášíme určitý řád. Mozek ale rutiny rád nemá. Nebojte se proto pozvat do svého života rozmanitost, a to ve všech činnostech, které právě děláte. Učte se cizí jazyk, hrajte na hudební nástroj, luštěte křížovky, cestujte, choďte na procházky pokaždé jinou trasou,…

 

ČAS NA RELAX

Po celodenní dřině a povinnostech nezapomeňte také na relaxaci. Pravidelný odpočinek (dokonce i krátký odpolední spánek) mozku prospívá. Pomáhá totiž regenerovat mozkové buňky, a ty pak mnohem lépe pracují. Nezapomeňte také chodit co nejvíce na vzduch, na denní světlo. To vám dodá tolik potřebný vitamin D, který podporuje mozkovou činnost. Tu údajně podpoří také poslech vážné hudby.

 

DETOXIKUJTE

Základem detoxikace prakticky při všech zdravotních potíží je také očista mozku, respektive jednotlivých center. Detoxikace mozkových center metodou C.I.C. je možná, ba dokonce žádoucí, a to téměř při všech potížích. Správný terapeut nikdy nezapomene vyměřit četnost a druh toxických ložisek v mozku.


Související články:
Detoxikací ke štěstí
Dobře mysli s dobromyslí!
Detoxikace psychiky? Rozhodně ano!


03.06.2018
zdroj: www.ceff.info
další články v rubrice: Bylinky


 
Celer – léčivá potravina
Priessnitzův obklad
Melatonin - hormon tmy a spánku
Collesova zlomenina
Cukrovka - příznaky a hodnoty glykemie
„Hodný“ HDL cholesterol a „zlý“ LDL cholesterol
5 tipů, jak posilovat mozek!
Účinky alkoholu na lidské tělo z hlediska ajurvédy
Jak ulevit nemocným orgánům, rozpustit bolest a pochopit strach – 1. část rozhovoru s Terezou Kramerovou
Psychosomatika: zdánlivě triviální věda

373,- Kč

363,- Kč

363,- Kč
(c) 2004-2018 www.celostnimedicina.cz
O násRSS