|
|
Vlašské ořechy jsou potravinou s významným zdravotně-preventivním účinkem 15.08.2011
 |
Jelikož statisíce lidí ročně umírá na vedlejší účinky léků, očekávali byste, že U. S. Food and Drug Administration (FDA) bude dělat vše pro to, aby tyto léky byly staženy z trhu. Ve skutečnosti se agentura v poslední době zaměřuje na výrobce vlašských ořechů kvůli legitimním, vědecky potvrzeným prohlášením, uvedených na obalech vlašských ořechů. |
Takové jednání uvedené ničemné agentury není ničím novým. FDA tráví veškerý čas tím, aby odstranila z trhu přírodní produkty, legitimní prohlášení o zdravých jídlech a jiných důležitých výrobcích a informace skutečně pomáhající lidem vyléčit se, namísto toho, aby tak jako dosud zůstávali nemocnými a závislými na lécích. V případě vlašských ořechů se jeví naprosto nepochopitelnou snaha FDA zastavit nesmírný počet studií, týkající se četných benefitů těchto ořechů.
Vlašské ořechy jsou bohatým zdrojem alfa-linolenové kyseliny a rostlinné formy omega-3 mastné kyseliny, která dle vědeckých důkazů pomáhá chránit srdce a snižovat cholesterol. Nespočetné studie ukázaly, že vlašské ořechy nejenom pomáhají snižovat špatný cholesterol, ale také zvyšují dobrý cholesterol, a současně redukují záněty a normalizují zvýšený krevní tlak.
Vlašské ořechy jsou mimo jiné bohaté i na vlákninu a antioxidanty. Magazín AARP je zařadil do první desítky jídel nejúčinnějších v boji proti nemocem. Dle některých asijských kultur jsou vlašské ořechy považovány za „potravu pro mozek“ a je obecně známo, že jejich konzumace zlepšuje činnost mozku.
Ze studie Yalské Univerzity také plyne, že vlašské ořechy významně zlepšují kardiovaskulární činnost, především u lidí s cukrovkou druhého typu. Jsou bohatým zdrojem vitamínů a minerálů a obsahují také hodně proteinu, což z nich dělá vynikající zdravou svačinu.
FDA se ale o pravdu moc nezajímá. Namísto toho považuje jakékoliv prohlášení o zdravých účincích jídel za porušení ustanovených pravidel a povoluje pouze prohlášení o zdravých účincích léků, které prošly jejich schvalovacím procesem, stojícím mnoho milionů dolarů. Agentura FDA uvedla, že prohlášení o zdravých účincích jídel nebo živin se jeví jako skutečnost, že dané jídlo či živina je neschváleným lékem, a proto musí být buď z trhu odstraněna anebo přeoznačena.
FDA je nekontrolovatelná, despotická agentura, která dělá úplný opak toho, proč byla vytvořena. Proto navrhovat, že agentura potřebuje ještě větší pravomoce k výkonu své práce je úplné šílenství. FDA svým jednáním dokázala, že je zkorumpovaná a naprosto ostudná banda léky propagujících kriminálníků, hladových po moci. Američané by měli zrušit tento spolek podvodníků a vytvořit novou, skutečně regulační agenturu, která by ochránila lidi před nebezpečnými farmaceutickými léky a zaručila by svobodu projevu a volný tok informací, týkajících se zdraví.
Související články: Konzumace vlašských ořechů zlepšuje endoteliální funkce Vlašské ořechy snižují škodlivý vliv nasycených tuků Vlašské ořechy působí proti rakovině prostaty Vlašské ořechy jako prevence proti rakovině prsu Vlašské ořechy
| 15.08.2011 |
| zdroj: Z www.naturalnews.com volně přeložila Viktória Kopecká. | | další články v rubrice: Prevence
|
|
|